Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Scouts Victoria: Den måste ha appen för varje scout

Är du en Scout som letar efter en enda plats för alla dina scoutbehov? Titta inte längre än appen Scouts Victoria, utvecklad av DIY AppDesigner. Denna gratisapp erbjuder en mängd funktioner för att göra din scoutupplevelse enklare och roligare.

En av de mest framstående funktionerna i appen är Scout ID digitala kortet, som gör det möjligt för dig att enkelt bevisa ditt medlemskap och få tillgång till Scout ID-erbjudanden. Dessutom ger appen tillgång till aktuella och tidigare nummer av Australian Scout Magazine, samt en uppdaterad version av Info Book. Appen innehåller också en kalender över evenemang för att hjälpa dig att hålla dig uppdaterad om de senaste scoutaktiviteterna.

Men det är inte allt - appen Scouts Victoria ger också tillgång till Scouts Victoria sociala medier, inklusive Facebook, Instagram och Twitter. Med över 17 000 ungdomsmedlemmar och 5 000 vuxna frivilliga i Victoria ensam är appen ett utmärkt sätt att koppla upp sig med andra Scouts och hålla sig informerad om de senaste nyheterna och evenemangen inom scoutrörelsen.

Sammanfattningsvis är appen Scouts Victoria ett måste för varje Scout. Med sin användarvänliga gränssnitt och omfattande funktioner är det det perfekta verktyget för att förbättra din scoutupplevelse.

Program tillgängligt på andra språk

Scouts Victoria för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.3.0.0

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Scouts Victoria

Har du provat Scouts Victoria? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.